Vánoční rybičkovo-bylinkové pamlsky pro psy

17.12.2017

Vánoce se kvapem blíží a přípravy jsou v plném proudu. Všude v nákupních centrech shon a stres. Vždyť všichni přeci potřebují nakoupit dárky! :) Doma vyzdobujeme vánoční stromečky, zapalujeme adventní svíčky, vyzobáváme adventní kalendáře a v neposlední řadě pečeme a samozřejmě jíme cukroví. Ale nezapomněli jste někteří na vaše milované čtyřnožce? 

Já už sama nevím, co mám tomu mému chlupáčovi koupit. Vždyť už má úplně všechno. Hračky se nám všude válí, ale to, co se rozhodně vždy využije, je jídlo! Takže pokud jste kreativní pejskaři a rádi pečete nebo jste jen totální milovníci psů, ale nejste zas tak moc zruční, zbystřete, protože tenhle easy recept zvládne opravdu každý! Jakpak by ne, když jsem ho zvládla i já! :)

Nebudu psát přesně kolik čeho dát, věřím, že to zvládnete od oka stejně jako já.

Co budeme potřebovat?


- kukuřičnou mouku

- tuňáka v konzervě

- vejce

- vodu

- lososový olej

- bylinky ( já mám tyto: BARF HERBAL )

- olivový olej


Postup?

1) Vše smícháme v misce, aby se vytvořilo klasické těsto.

2) Prkýnko posypeme moukou. Dáme na něj vytvořené těsto a válíme válečkem.

3)  Vezmeme vykrajovátka, či jen nakrájíme těsto na čtverečky.

4) Na plech dáme pečící papír a dáme na něj pamlsky.

5) Následně necháme péct v troubě na 160 stupňů na cca 15 min a postupně snižujeme teplotu

6) Když je dílo hotové, necháme ho vychladnout. :)

7) A po vychladnutí můžeme servírovat

Doboru chuť všem pejskům! :)

Nikča


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky